Prodajna konferencija 2013.

Institut za osiguranje i časopis Svijet osiguranja organizirali su prvu međunarodnu konferenciju Prodaja i marketing osigurateljnih proizvoda, 26. rujna 2013. godine u Zagrebu, u KD V. Lisinski.

Na konferenciji su sudionici mogli:

• otkriti najbolje strategije rasta prodaje
• proučiti 10 vrhunskih tehnika prodaje za izuzetne rezultate na području osiguranja
• upoznati najnovije trendove na tržištu i uvrstiti ih u svoje prodajne strategije
• proučiti koliko na rast prodaje utječe bankokanal
• ući u svijet moderne online prodaje i afirmacije svoje tvrtke na društvenim mrežama
• u svoje poslovne planove uvrstiti najučinkovitiji pristup regrutacije prodajne mreže
• raspraviti o utjecaju regulative na prodajne rezultate

 

Konferencija je bila namijenjena upravama osiguravajućih društava, direktorima i voditeljima prodaje, vlasnicima agencija za prodaju osiguranja, brokerima, voditeljima prodaje u bankama i ostalim financijskim institucijama, ali i svima onima koji žele steći uvid u globalna kretanja u prodaji i marketingu i ugraditi ih u svoju prodajnu svakodnevicu.

Cilj konferencije bio je obraditi aktualne teme iz područja prodaje i marketinga, što će doprinijeti kreiranju kvalitetnije prodajne strategije osiguravajućih društava u Hrvatskoj i regiji te potaknuti na korekciju dosadašnje prakse.

Generalni sponzor konferencije bio je OVB Allfinanz Croatia.

PROGRAM KONFERENCIJE

9:30 – 11:45 MODUL 1

Utjecaj EU regulative na strukturu osigurateljnih proizvoda (Kako EU regulativa mijenja prodajne kanale)
Martin BAIER, Towers Watson GmbH, Njemačka

Agencije za zastupanje u osiguranju – u iščekivanju novog prodajnog zamaha
Detlef MUELLER, OVB Allfinanz

Povezanost regulative i rezultata prodaje
Neven TIŠMA, KD Life, Hrvatska

Bankoosiguranje – banke i osiguravajuća društva na istom zadatku
Ana IVANČIĆ, BNP Paribas Cardif, Hrvatska

Što se dogodilo s multilevelima?
Dragica KORENJAK, Slovenija

11:45 – 13:00 Brunch

13:00 – 14.30 MODUL 2

Nove paradigme marketinga osiguravajućih društava – trendovi u oglašavanju i komunikaciji s korisnicima
Marc PINA, AIG, Turska

Perspektive u razvoju postojećih proizvoda (usluga) & novi kanali prodaje
Jaka DOLENC, Zavarovalnica Tilia, Slovenija

Prodaja osiguranja: 10 vrhunskih tehnika prodaje za izuzetne rezultate na području osiguranja
Dragica KORENJAK, Slovenija

Digitalni marketing – promocija online prodaje i komunikacija na društvenim mrežama
Dario DRMAČ, Unex Group

14:30 – 14:45 Pauza za kavu

14:45 PANEL RASPRAVA: Četvrt stoljeća prodaje osiguranja u regiji

oko 15:45 Kraj konferencije