Prodajna konferencija 2014.

Institut za osiguranje i časopis Svijet osiguranja organizirali su 2. međunarodnu konferenciju Prodaja i marketing osigurateljnih proizvoda, 16. 10. 2014. godine u hotelu Westin u Zagrebu.

 

Na konferenciji su sudionici mogli:

• otkriti najbolju strategiju razvoja prodaje
• upoznati najnovije trendove u oglašavanju i komunikaciji s korisnicima
• doznati kako zaposlenicima ugraditi kulturu prodaje i njegovati najbolje karakteristike zastupnika u osiguranju
• čuti kako razviti strategiju bankokanala
• ući u svijet moderne online prodaje i afirmacije svoje tvrtke na društvenim mrežama
• shvatiti zašto moderni proizvodi osiguranja zahtijevaju inovativne kanale prodaje
• doznati više o budućnosti suradnje osiguravajućih društava i agencija za zastupanje i posredovanje
• otkriti zašto je LinkedIn najbolja društvena mreža za rast prodaje i stjecanje novih važnih kontakata

 

Konferencija je namijenjena upravama osiguravajućih društava, direktorima i voditeljima prodaje, vlasnicima agencija za prodaju osiguranja, brokerima, voditeljima prodaje u bankama i ostalim financijskim institucijama, ali i svima onima koji žele steći uvid u globalna kretanja u prodaji i marketingu i ugraditi ih u svoju poslovnu svakodnevicu.

Cilj konferencije je obraditi aktualne teme iz područja prodaje i marketinga, što će doprinijeti kreiranju kvalitetnije prodajne strategije osiguravajućih društava u Hrvatskoj i regiji te potaknuti na korekciju dosadašnje prakse.

Sponzori konferencije bili su OVB Allfinanz Croatia, Megatrend poslovna rješenja i Amodo.

 

PROGRAM KONFERENCIJE

9:00 Pozdravna riječ organizatora

9:15 Mogućnosti prekogranične prodaje osiguranja – šansa za rast profita agencija za zastupanje
Iztok PEČNIK, Finmart, Slovenija

9:35 Vrhunska usluga kao strategija razvoja prodaje
Darko MIRKOVIĆ, Koncepti za život, Srbija

9:55 Moderni proizvodi osiguranja za inovativne kanale prodaje
Jaka DOLENC, Zavarovalnica Tilia, Slovenija

10:15 Agencije za zastupanje u osiguranju – budućnost suradnje osiguravajućih društava i agencija
Darko MIKULEC, Udruženje zastupnika u osiguranju HGK

10:30 Pauza za kavu

11:00 Specifičnost prodaje dobrovoljne mirovinske štednje
Veronika ŠAPINA PEZELJ, CO Dobrovoljni mirovinski fond, Hrvatska

11:20 LinkedIn – poslovna platforma u službi rasta prodaje
Brigita LAZAR LUNDER, Plan B+, Slovenija

11:55 Istraživanje o digitalizaciji osiguratelja na globalnoj razini
Olivera ANDRIJAŠEVIĆ, EY Beograd, Srbija

12:15 Ručak

13:20 Europska direktiva IMD2 – što očekuje prodavače osiguranja
Nejka ŠTIBERNIK, Agencija za zavarovalni nadzor, Slovenija

13:50 Strateškim moćnim formiranjem cijena do pametnog rasta profita
dr. Dirk SCHMIDT-GALLAS, Simon-Kucher & Partners, Njemačka

14:20 Marketing osiguravajućih društava – trendovi u oglašavanju i komunikaciji s korisnicima
Hrvoje ODAK, Croatia osiguranje, Hrvatska

14:40 Digitalni marketing osigurateljnih proizvoda – online prodaja, promocija prodaje i komunikacija na društvenim mrežama
Gorjan AGAČEVIĆ, Amodo, Hrvatska

15:00 Pauza za kavu

15:15 PANEL RASPRAVA: Razvoj kanala prodaje – gdje se krije najveći potencijal za rast
Sudionici: Robert VUČKOVIĆ (Croatia osiguranje), Anđelka BRAICA (Euroherc osiguranje), Petar REBERNIŠAK (HGK), Miho KLAIĆ (HGK), Marko JUKIĆ (Hrvatska pošta)
Moderator: Neven TIŠMA (KD Life)

oko 16:15 Kraj konferencije