Prodajna konferencija 2015.

Institut za osiguranje i časopis Svijet osiguranja organizirali su 3. međunarodnu konferenciju Prodaja i marketing osigurateljnih proizvoda, koja se održala 29. i 30. 10. 2015. godine u hotelu Westin u Zagrebu.

Sponzori konferencije bili su vodeća tvrtka za incentive marketing Ogopogo, informatička i konzultantska tvrtka koja se bavi razvojem cjelovitih i sveobuhvatnih IT rješenja i usluga Megatrend poslovna rješenja i tvrtka za poslovno informacijska rješenja Adacta.

 

Na konferenciji sudionici su mogli:

• otkriti najbolju strategiju razvoja prodaje
• upoznati najnovije trendove u oglašavanju i komunikaciji s korisnicima
• doznati kako zaposlenicima ugraditi kulturu prodaje i njegovati najbolje karakteristike zastupnika u osiguranju
• čuti kako razviti strategiju bankokanala
• ući u svijet moderne online prodaje i afirmacije svoje tvrtke na društvenim mrežama
• shvatiti zašto moderni proizvodi osiguranja zahtijevaju inovativne kanale prodaje
• doznati više o budućnosti suradnje osiguravajućih društava i agencija za zastupanje i posredovanje
• otkriti zašto je LinkedIn najbolja društvena mreža za rast prodaje i stjecanje novih važnih kontakata

 

PROGRAM KONFERENCIJE

Četvrtak, 29. 10. 2015.

9:30 Pozdravni govori

MODUL 1 Strategija prodaje

9:40 Distribucija osiguranja u Njemačkoj – regulacija industrije i zakonodavca
Julian Philippe SCHMÜCKER, German Insurance Association (GDV), Berlin

10:10 Pomoćnik zastupnika u osiguranju i prekogranično pružanje usluga
Tanja ĐENIĆ, Hrvatska agencija za nadzor financijskih usluga (Hanfa), Zagreb

10:30 Prediktivna analitika
Maja ŠEKORANJA i Predrag STOJIĆ, Megatrend poslovna rješenja, Zagreb

10:50 Tko su vaši korisnici, gdje ih pronaći i kako im pristupiti?
Dejan BLATNIK, Adacta, Ljubljana

11:10 Networking coffee break

MODUL 2 Marketing i inovacije prodajnih kanala

11:40 Klijenti i distributeri u srcu svega što Generali radi
Isabelle CONNER, Generali Group, Milano

12:10 Nove strateške mogućnosti društva za osiguranje
Manuel LEIRIA, Acoreana Seguros, Lisabon

12:40 Portali osiguravajućih društava – prvi kontakt s potencijalnim klijentima
Damir PLEJIĆ, Studio Revolucija, Zagreb

13:00 PANEL RASPRAVA: Marketing i inovacije prodajnih kanala
Moderator: Gorjan AGAČEVIĆ (Amodo, Hrvatska)

13:45 Ručak

MODUL 3 Motivacija prodajne mreže

14:45 Do, ut des – Dajem, da mi daš
Darko MIRKOVIĆ, Koncepti za život, Beograd

15:15 Kako povećati angažiranost zaposlenika u prodaji osiguranja?
Tanja PURETA, Ramiro, Zagreb

15:45 Suvremene NLP tehnike za povećanje rezultata u prodaji osiguranja
Marko KORENJAK, Ljubljana

16:15 Motiv-A(k)cija: Kako uspješno ostati motiviran
Željko KOSTELNIK, Management & Coaching, München

16:45 PANEL RASPRAVA: Motivacija prodajne mreže
Moderator: Darko MIRKOVIĆ, Koncepti za život, Beograd

oko 17:30 Završetak radnog dijela

20:00 NETWORKING PARTY sponsored by Euroherc osiguranje
Tesla Power House, Varšavska 4

 

Petak, 30. 10. 2015.: MOTIVACIJSKE RADIONICE

12:00 Sklad koji motivira
Jadranka DELAČ HRUPELJ, Creativa, Zagreb

13:30 Networking coffee break

14:00 Uspjeh u prodaji počinje u glavi
Smiljan MORI, motivator, Ljubljana

oko 17:00 Završetak radnog dijela