Prodajna konferencija 2016.

 

Institut za osiguranje i časopis Svijet osiguranja organizirali su 4. međunarodnu konferenciju Prodaja i marketing osigurateljnih proizvoda, 27. i 28. 10. 2016. godine u hotelu Westin u Zagrebu.

Sponzori konferencije bili su Wiener osiguranje i Superius idea.

 

Glavne teme konferencije bile su:

• najbolje strategije razvoja prodaje
• najnoviji trendovi u oglašavanju i komunikaciji s korisnicima
• kako zaposlenicima ugraditi kulturu prodaje i njegovati najbolje karakteristike zastupnika u osiguranju
• kako razviti strategiju bankokanala
• kako ući u svijet moderne online prodaje i afirmacije svoje tvrtke na društvenim mrežama
• zašto moderni proizvodi osiguranja zahtijevaju inovativne kanale prodaje
• budućnost suradnje osiguravajućih društava i agencija za zastupanje i posredovanje

 

PROGRAM KONFERENCIJE

Četvrtak, 27. 10. 2016.

MODUL 1 Strategija i organizacija prodaje i prodajnog kadra

9:10 Produktivnost kanala prodaje
Božo ŠARAVANJA, Wiener osiguranje VIG

9:30 PANEL RASPRAVA: Upravljanje prodajnom mrežom – kako postići maksimalne rezultate
Sudjeluju: Ante VALIDŽIĆ (Croatia osiguranje), Krešimir BIHAR (Wiener osiguranje), Magdalena MALOČA (Allianz Maloča), Zoran SAVIĆ (Sava Montenegro)
Moderator: Igor PURETA (GRAWE Hrvatska)

10:10 7 načina kako izbjeći gubitak provizije i eroziju portfelja
Dražen VUKOTIĆ, Superius idea

10:25 Vrijeme je za izgradnju pobjedničkog prodajnog tima
Dragica KORENJAK, samostalna trenerica prodajne mreže

10:45 Razgovor s ogledalom
Ranko KONČALOVIĆ

11:10 Pauza za kavu

MODUL 2 Marketinške i komunikacijske strategije

11:40 Poznajemo li svoje klijente?
Gorjan AGAČEVIĆ, Amodo

12:00 Oglasi koji guraju ili sadržaj koji pokreće
Elvira MLIVIĆ BUDEŠ, Filaks

12:20 Sponsorship 4.0 – Game Changers Create Legacy
Dijana VETTURELLI, Vetturelli savjetovanje

12:40 Preuzmite apsolutnu odgovornost za svoj uspjeh i svoj život
Aleksander ŠINIGOJ

13:00 Najbolja praksa vođenja i motiviranja prodajnih timova
Petar MAJSTROVIĆ, BestPractice Business Training and Consulting

13:20 Kako zaposliti najbolje prodavače – metode procjene
Vladimir BENIĆ, Posao na dlanu

13:40 Pauza za ručak

MODUL 3 Digitalni marketing i online prodaja

15:00 S internetom je sve otišlo kvragu – zašto prodaja osiguranja više nikada neće biti ista?
Ilija BRAJKOVIĆ, Akcija

15:20 Kako se snaći u disruptivnom dobu osiguranja
Gregor MIKLIČ, Triglav grupa

15:40 Kako online mijenja prodaju osiguranja
Tomislav PLEŠA, Allianz Zagreb

16:00 Digitalno i direktno: Osiguranje kao samoposluga
Dejan RAJKOVIĆ, Adriatic Slovenica

16:20 PANEL RASPRAVA: Digitalni marketing i online prodaja
Sudjeluju: Gorjan AGAČEVIĆ, Gregor MIKLIČ, Ilija BRAJKOVIĆ, Dejan RAJKOVIĆ
Moderator: Tomislav PLEŠA

oko 17:15 Kraj prvog dana konferencije

 

Petak, 28. 10. 2016. – MOTIVACIJSKE RADIONICE

11:00 Put od prosječnog do vrhunskog prodavača osiguranja
Dragica KORENJAK, samostalna trenerica prodajne mreže

12:30 Pauza za kavu

13:00 Biti vlasnik vlastitog uspjeha
Tihana DRAGIČEVIĆ, Elevate

14:30 Kvalitetom usluge do boljih prodajnih rezultata i osobnog zadovoljstva
Sanja GOMUZAK, Heraklea

oko 15:30 Kraj konferencije