O okruglom stolu

                 

 

Institut za osiguranje i časopis Svijet osiguranja, uz pokroviteljstvo Hrvatskog ureda za osiguranje, organizirali su 7. ožujka 2012. godine u Zagrebu, dvorani Matis Absolut Lounge (Trg Stjepana Radića 3) u 10 sati

 

 

Okrugli stol Financijska pismenost u Hrvatskoj:

Kako održati financijsku stabilnost hrvatskih obitelji
 

Na tom događaju promovirana je i edukativna brošura o životnom osiguranju za građane "Dugoročna štednja i sigurnost".

Uz predstavnike osiguravajućih društava koja se bave životnim osiguranjima i Instituta za osiguranje, izlaganja su održali:
- Ministarstvo financija
- Maja Vehovec (Ekonomski institut)
- Predrag Bejaković (Institut za javne financije)
- Igor Matutinović (Gfk Hrvatska) – prezentirat će rezultate istraživanje o tome kakva je percepcija hrvatskih obitelji o vlastitim osobnim financijama, koliko imaju  prostora za štednju te koliko njih smatra da jedva podmiruje osnovne životne potrebe
- Kristina Žilić (Heraklea) -  istraživanje tržišta o poznatosti proizvoda životnog osiguranja među hrvatskim građanima.

Na Okruglom stolu promoviralo se opsežno istraživanje na uzorku od 1000 ispitanika koje je Institut za osiguranje proveo u suradnji s tvrtkom za istraživanje tržišta Herakleom o poznatosti proizvoda životnog osiguranja među hrvatskim građanima. Cilj istraživanja je odgovoriti na pitanja planiraju su Hrvati u skoroj budućnosti ugovoriti policu životnog osiguranja, je li im u životnom osiguranja važnija komponenta štednje ili sigurnosti, koliko su informirani o detaljima police životnog osiguranja, koji im je najčešći izvor informiranja o životnim osiguranjima...    

Gfk Hrvatska pripremio je istraživanje o tome koje su društvene i dobne skupine sklone štednji, a koje ne.

Najvažniji cilj Okruglog stola bio je okupiti predstavnike svih osiguravajućih društava koji u svojoj ponudi imaju životno osiguranje i u javnost proširiti jasnu i razumljivu poruku o tome koliko važnu ulogu imaju osiguranja u održavanju socijalne sigurnosti hrvatskih obitelji. Želja nam je „protresti“ hrvatske obitelji da se trznu i preuzmu brigu o vlastitim financijama i o teškim životnim trenucima kad im je nečija pomoć itekako korisna.

Partneri:

Pokrovitelj:

Medijski partner:

Medijski pokrovitelji:

 

AKTUALNI PROJEKTI

 

Pregled časopisa Svijet Osiguranja

Izdanje za Hrvatsku i Sloveniju

godina XIX
broj 7/2017

Izdanje za Bosnu i Hercegovinu

godina XIX
broj 7/2017

Izdanje za Srbiju, Crnu Goru i Makedoniju

godina VII
broj 7/2017