Prodajna konferencija 2016

                

 

Institut za osiguranje i časopis Svijet osiguranja, tvrtke Tectus d.o.o. organiziraju 4. međunarodnu konferenciju:

Prodaja i marketing osigurateljnih proizvoda 

27. i 28. 10.  2016. godine, u hotelu Westin u Zagrebu

 

 

Na konferenciji će sudionici moći:

  • otkriti najbolju strategiju razvoja prodaje 
  • upoznati najnovije trendove u oglašavanju i komunikaciji s korisnicima
  • doznati kako zaposlenicima ugraditi kulturu prodaje i njegovati najbolje karakteristike zastupnika u osiguranju 
  • čuti kako razviti strategiju bankokanala
  • ući u svijet moderne online prodaje i afirmacije svoje tvrtke na društvenim mrežama
  • shvatiti zašto moderni proizvodi osiguranja zahtijevaju inovativne kanale prodaje
  • doznati više o budućnosti suradnje osiguravajućih društava i agencija za zastupanje i posredovanje
     

Konferencija je namijenjena upravama osiguravajućih društava, direktorima i voditeljima prodaje, vlasnicima agencija za prodaju osiguranja, brokerima, voditeljima prodaje u bankama i ostalim financijskim institucijama, ali i svima onima koji žele steći uvid u globalna kretanja u prodaji i marketingu i ugraditi ih u svoju poslovnu svakodnevicu. 

Cilj konferencije je obraditi aktualne teme iz područja prodaje i marketinga, što će doprinijeti kreiranju kvalitetnije prodajne strategije osiguravajućih društava u Hrvatskoj i regiji te potaknuti na korekciju dosadašnje prakse.

 

Prodaja i marketing osigurateljnih proizvoda 2015.

Prodaja i marketing osigurateljnih proizvoda 2014.

Prodaja i marketing osigurateljnih proizvoda  2013.


 

AKTUALNI PROJEKTI

 

Pregled časopisa Svijet Osiguranja

Izdanje za Hrvatsku i Sloveniju

godina XIX
broj 7/2017

Izdanje za Bosnu i Hercegovinu

godina XIX
broj 7/2017

Izdanje za Srbiju, Crnu Goru i Makedoniju

godina VII
broj 7/2017