5. konferencija Prodaja i marketing osigurateljnih proizvoda
26. i 27. 10. 2017.

Hotel Westin, Zagreb

Saznajte više

Petu godinu zaredom organizirali smo konferenciju koja se bavi prodajom i marketingom u osiguranju. Na ovoj dvodnevnoj konferenciji sudionici su mogli čuti sve o najnovijim (tehnološkim) trendovima u prodaji osigurateljnih proizvoda, kako organizirati uspješan prodajni tim, kako iskoristiti društvene mreže za ciljano dopiranje do krajnjih korisnika, kako se učinkovito oglašavati...
Drugog dana konferencije održale su se specijalizirane motivacijske radionice, na kojima su vrhunski stručnjaci pomogli sudionicima da osvježe motivaciju i podignu elan za nove prodajne uspjehe.

  • upravljanje prodajnom
    mrežom

  • online oglašavanje

  • organizacija prodajnog
    kadra

  • digitalni marketing

  • marketinške i komunikacijske strategije

  • prodajne motivacijske radionice

Kome je konferencija namijenjena?

Konferencija je namijenjena upravama osiguravajućih društava, direktorima i voditeljima prodaje, vlasnicima agencija za prodaju osiguranja, brokerima, voditeljima prodaje u bankama i ostalim financijskim institucijama, ali i svima onima koji žele steći uvid u globalna kretanja u prodaji i marketingu i ugraditi ih u svoju poslovnu svakodnevicu.

Predavači

Cilj je konferencije, kao i predavača, obraditi aktualne teme iz područja prodaje i marketinga, što će doprinijeti kreiranju kvalitetnije prodajne strategije osiguravajućih društava u Hrvatskoj i regiji te potaknuti na korekciju dosadašnje prakse. Popis prošlogodišnjih predavača pogledajte na linku ispod.

Pogledajte popis predavača

Program

Teme koje su bile u fokusu ovogodišnje konferencije su upravljanje prodajnom mrežom, organizacija prodajnog kadra, utjecaj EU regulativnih zahtjeva na prodaju životnih proizvoda, marketinške i komunikacijske strategije, online oglašavanje, digitalni marketing, primjena napredne analitike u prodaji osigurateljnih proizvoda, prodajne motivacijske radionice.

Pogledajte program

Sudionici konferencije

Svake godine konferencija okupi 100-tinjak sudionika, od izvršnih direktora i voditelja prodaje i marketinga, voditelja poslovnica, do brokera i prodavača osiguranja.

Pogledajte popis sudionika

Za više informacija slobodno se obratite na:

Darijana Jurić, darijana@svijetosiguranja.eu

Smještaj: hotel Westin, Zagreb t

Ukoliko trebate smještaj, organizator ga može rezervirati i fakturirati za vas po povoljnijim cijenama, u hotelu Westin (5 zvjezdica).

Cijene za sudionike konferencije:
Jednokrevetna soba: 113,50 eura/noćenje
Dvokrevetna soba: 128,50 eura/noćenje
Cijena uključuje: noćenje s bogatim Westin SuperFoods doručkom, PDV, brzi internet u sobi, korištenje hotelskog bazena, saune i fitness centra. Cijena ne uključuje boravišnu pristojbu, koja se naplaćuje dodatno u iznosu od 7 kn po osobi po danu.

Parking:
Vanjski parking: 8 kuna/sat, 80 kuna/dan; garaža: 10 kuna/sat, 140 kuna/dan

Ukoliko trebate smještaj, organizator ga može rezervirati i fakturirati za vas po povoljnijim cijenama, u hotelu Westin (5 zvjezdica).

Cijene za sudionike konferencije:
Jednokrevetna soba: 113,50 eura/noćenje
Dvokrevetna soba: 128,50 eura/noćenje
Cijena uključuje: noćenje s bogatim Westin SuperFoods doručkom, PDV, brzi internet u sobi, korištenje hotelskog bazena, saune i fitness centra. Cijena ne uključuje boravišnu pristojbu, koja se naplaćuje dodatno u iznosu od 7 kn po osobi po danu.

Parking:
Vanjski parking: 8 kuna/sat, 80 kuna/dan; garaža: 10 kuna/sat, 140 kuna/dan

Kotizacija i plaćanje t

1. Cijena kotizacije za dva dana (konferencija i motivacijske radionice) po sudioniku iznosi:

za rane prijave do 14. 10. 1110 kn (za inozemstvo 150 eura) + PDV;
za prijave nakon 14. 10. 1390 kn (za inozemstvo 185 eura) + PDV.

2. Cijena za drugi dan (motivacijske radionice) po sudioniku iznosi:

za rane prijave do 14. 10. 250 kn (za inozemstvo 35 eura) + PDV;
za prijave nakon 14. 10. 300 kn (za inozemstvo 40 eura) + PDV.

Kotizacija uključuje: organizaciju, radne materijale, piće u pauzama i ručak.

Posebni popusti:

Za sve agencije za zastupanje u osiguranju i obrte odobravamo 50 posto popusta na kotizaciju za dva dana (konferencija i motivacijske radionice).
Za drugog i svakog sljedećeg sudionika iz iste tvrtke omogućujemo 15 posto popusta.

Ukupan iznos plaćate po predračunu, na račun Tectusa d.o.o. najkasnije do 19. 10. 2017.

1. Cijena kotizacije za dva dana (konferencija i motivacijske radionice) po sudioniku iznosi:

za rane prijave do 14. 10. 1110 kn (za inozemstvo 150 eura) + PDV;
za prijave nakon 14. 10. 1390 kn (za inozemstvo 185 eura) + PDV.

2. Cijena za drugi dan (motivacijske radionice) po sudioniku iznosi:

za rane prijave do 14. 10. 250 kn (za inozemstvo 35 eura) + PDV;
za prijave nakon 14. 10. 300 kn (za inozemstvo 40 eura) + PDV.

Kotizacija uključuje: organizaciju, radne materijale, piće u pauzama i ručak.

Posebni popusti:

Za sve agencije za zastupanje u osiguranju i obrte odobravamo 50 posto popusta na kotizaciju za dva dana (konferencija i motivacijske radionice).
Za drugog i svakog sljedećeg sudionika iz iste tvrtke omogućujemo 15 posto popusta.

Ukupan iznos plaćate po predračunu, na račun Tectusa d.o.o. najkasnije do 19. 10. 2017.

Zanima vas kako je bilo prošlih godina?

Prodajna konferencija 2016.

Prodajna konferencija 2015.

Prodajna konferencija 2014.

Prodajna konferencija 2013.